Между две затъмнения

 Здравейте, 


Приятели, познати и непознати. Аз съм Бети, една малко луда жена, която повлече любовта на живота си у Франция да дирим място под Слънцето. 


 Въпреки че завърших обучението си за създаване и управление на ресторант, въпреки че спрях наркотици, алкохол и цигари и (пре)открих силовите тренировки и йогата и въпреки че децата започнаха успешно учебната година, тук и сега - между две затъмнения - се чувствам много объркана. 


Малкото ни дете е различно от малко, но вече сме с официална хипотеза за аутизъм, която неминуемо върви в комплект с безброй други термини, статути, карти, наименования и срещи. Да бъде благословен! Mr. Sunshine forever ☀️ 


 За първи път в живота си съм уверена в себе си и се обичам достатъчно, за да не се примиря и да работя работа, в която не вярвам и не ме прави щастлива. Борбата продължава. Ученето също. Айнщайн е казал, че умираме, когато спрем да учим. А на мен ми се живее. Прегръщам живота, който живея и съм изключително благодарна, че съм тази, която съм!









Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

Maman étrangère en colère