ОБИЧАМ!

Хей, както обещах, споделям тук моите благодарности за 2023г., моите цели и пожелания за 2024г., както и една прекрасна молитва! 💖💖💖


Благодарности за 2023г.:


Благодаря, че аз и семейството ми сме здрави!


Благодаря за всеки постигнат успех през 2023г.!


Благодаря за силата и постоянството, които започнах да градя през 2023г.!


Благодаря за всяка грешка, всяка трудност и всеки урок!




БЛАГОДАРЯ!   БЛАГОДАРЯ!   БЛАГОДАРЯ!


Цели за 2024г.:

1. Грижи се за физическото и психическото си здраве!


1.1. Яж редовно, цветно и качествено, следвайки принципа 80/20.


1.2. Тренирай редовно. "След 5г. няма да си спомняш, че днешната тренировка не ти се е получила добре, ще знаеш само че си тренирала. Постоянството е всичко!"


1.3. Медитирай!


1.4. Вярвай ИСТИНКИ в себе си! Работи върху това!

2. Учи и се развивай!



Пожелания за 2024г.:


През новата 2024г. пожелавам здраве, щастие и разбирателство на мен и моето семейство!Нека бъдем силни, постоянни и разумни, за да продължим да градим добър живот за нас и нашите деца и за да успеем да осъществим целите и мечтите си! Обичам!




 


Традиционна науатъл молитва


Освобождавам родителите си от чувството, че са се провалили с мене. Освобождавам децата си от необходимостта да ме карат да се гордея - за да могат да вървят по собствените си пътища според сърцата си. Освобождавам партньора си от задължението да ме кара да се чувствам пълноценен. Нищо не ми липсва у мен самия. Аз се уча заедно с всички същества, които ме заобикалят във всеки един момент. Благодаря на своите баби, дядовци и предци, които са се срещнали, за да вдишвам живота днес. Освобождавам ги от грешките на миналото и от желанията, които не са осъществили, осъзнавайки, че са направили най-доброто, което са могли, за да разрешат своите ситуации, в рамките на осъзнаването, което са имали в този момент. Почитам ги, обичам ги и признавам тяхната невинност. Разкривам душата си пред очите им и така те знаят, че не крия и не дължа нищо повече от това да съм верен на себе си и на собственото си съществуване, следвайки мъдростта на сърцето си. Съзнавам, че изпълнявам житейския си план, освободен от видими и невидими семейни лоялности, които могат да нарушат спокойствието и щастието ми - а те са най-големите ми отговорности. Отказвам се от ролята на спасител, от това да бъда този, който обединява или изпълнява очакванията на другите. Учейки чрез Любов, аз благославям същността си и начина си на изразяване, въпреки че може да има някой, който не ме разбира. Аз разбирам себе си, защото аз изживявам и осъществявам своята история; защото познавам себе си, знам кой съм, какво чувствам, какво правя и защо го правя. Почитам Божествеността у себе си и у вас. Всеки от нас е свободен.

ОБИЧАМ!





2023г.:







Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

Maman étrangère en colère